Tävlingsanmälan / Tävlingskalender

Här kan våra medlemmar anmäla sig till tävlingar genom att fylla i formuläret till respektive tävling. Det gör man genom att maila nedan angivna mailadress. Var noga med att ange korrekta uppgifter och kontrollera att klasser ni anmäler er till inte krockar.

I anmälan till oss ska det framgå personens namn, personnummer samt vilka klasser personen vill spela. Vet man inte vilka klasser man vill delta i så nämner man hur många pass man vill spela, så väljer kansliet lämpliga klasser.

Din anmälan behandlas av kansliet och skickas till tävlingsarrangören. Tävlingsavgiften faktureras. Ni behöver således ej betala några tävlingsavgifter på plats. Inbjudan & anmälningsformulär läggs ut i takt med att vi får inbjudan från tävlingsarrangörerna.

Hittar ni även tävlingar som vi inte har lagt upp, då kan ni kontakta oss på info@tbtk.se eller platusmarcus@gmail.com så lägger vi upp den.

OBS: Denna sida är till för anmälningar från medlemmar och spelare i Tyresö BTK endast. Spelare från utomstående klubb anmäler sig via sin klubb som i sin tur anmäler spelaren till oss.

Tävlingar

Tävling