Sommar :)
2026-06-22 i Allmänt
Prenumerera på nyheter
Du prenumererar nu på nyheter från Tyresö BTK.
Vi har skickat ett bekräftelsemail till .
Prenumerera via:
RSSNu är det dags för sol, bad och massa glass!
Styrelsen vill tacka samtliga medlemmar och tränare samt alla vårdnadshavare för säsongen 25/26, efter sommaren från den 20/8 när träningarna startar tar vi sats mot en säsong 26/27.
Samtliga medlemmar skall ha fått vårt "sommarmail" med lite info och ett formulär som vi önskar få in svar på så fort som för att kunna sätta oss att planera inför säsongen som kommer.
Klubben mail kommer kollas av under hela sommaren.
Under sommaren kommer det ske olika saker både administrativt och i hallen.
Ytskiktet utvändigt på Skrubbahallen kommer få ett lyft genom fastighetsägaren, dvs det kommer vara en byggställning på plats under sommaren samt att de som jobbar med underhållet har fått tillåtelse att nyttja vårt kök och toalett.
Tyresö BTK kommer sakta men säkert gå över till svenskalag då styrelsen ser fler fördelar med denna adminlösning som faktureringen, närvaro, mailutskick, smsutskick etc etc. Mer info kommer.
Styrelsen har tagit ett beslut att byta lås i hallen. Offerten är godkänd vi inväntar en tidsplan på arbetet. Detta byte gör att vi lättare kan administrera nycklar.
Med detta kommer alla fysiska nycklar att återtas, och låsen kommer då öppnas med en mobiltelefon.
Vi önskar er en riktigt trevlig och solig sommar!