Julavslutning 2023

2024-01-03 i Allmänt

På grund av en yttre omständigheter (läs "skribent okunnig inom teknik") så kommer här rapporten från julavslutningen något sent.

Efter ett år av massa kul med hårt pingisspelande så hade klubben en välförtjänt julavslutning. Det dukades som vanligt upp godsaker i Caféterian, som vi för övrigt under året driver tillsammans med alla medlemmar. Utan er hade det inte varit möjligt att ha den öppen under alla våra tävlingar. Utöver det så hade vi lotteriförsäljning med både pingispriser men också ett antal andra typer av priser, utförsäljning av kläder från gamla kollektioner, utmanarmatcher mot tränarna, balanskungen och en uppvisningsmatch med två stycken stjärnor från vårat A-lag som spelar i division 1.

Med hopp om ett lyckat 2024 så hälsar vi från styrelsen er hjärtligt välkomna ner till Skrubba och Bollmora i början av året när vi drar igång verksamheten igen.

//Marcus Platus